Gondolom feltünt sokaknak az, ami a kedves cikkírónak nem, hogy nem mindegy hogy fejezel be egy fázist.
Lássuk mire is gondolok:
az egész célja az, hogy kiérj az ûrbe. Kint 5 képességet kapsz, amit az elözõ négy fázisban szedhetsz össze. Az ötödik az a már öszeszedettek will wright-féle eredõje lesz.
B: békés megoldás
K: középút
H: harcos megoldás
B-B-B-B-> sámán: instant teleport haza
K-B-K-K.> kereskedõ: amely rendszerrel kereskedsz, azonnal fel is vásárolhatod a tõkeinjekció képességed révén.
H-H-B-B-> hitttérítõ: a kiszemelt kolónia csatlakozik hozzád azonnal
K-B-H-H-> lovag: az ûrhajód mini másolatát idézheted meg kis ideig. segít a harcokban
H-B-B-B-> most csinálom, még nem tudom mi lesz a végeredmény
az mindegy aogy én tapasztaltam, hogy HHBB vagy BBHH módon haladsz, a lényeg, hogy a megoldások száma és nem a sorrendje.
azért itt is van jó pár lehetõség.
És most személyes vélemény:
Tény, hogy félHC RTS rajongóként hiányoltam a szélesebb egységpalettát, az alakzatokat, utánpótlást, taktikázási lehetõséget (pedig a városi hadvielésnek meg van ez az elõnye/hátránya)illetve hogy az ûrfázisban már gyakran idõm sincs minden kolóniám fûszerkészletét felszedni, mert mire végigmegyek rajtuk, addigra a legelsõ ismét megtermelte a maximumát.
Ok hogy nem HC gamereknek készült, még is jó lett volna bele egy HC mód :D
A fenti dolgok kijavításával szerintem élvezhetõbb lenne a játék.
Ha már civilizációs fejlõdös RTSt akarunk, ott van a Rise of Nations. pár ezerért már meg lehet venni és nem annyira kiegyensúlyozatlan és béna megoldású, mint az empire earth bármely része. :D