Nem vagyok repülõs szakértõ, csak a BLACK BUDGET, meg a hasonló összeesküvés"elméletekben" vagyok otthon, de a most üzemelõ gépek 70-80%-kában a pilótára van bízva, hogy mit csinál, és hogy mit lát,stb..
46MÉTER LÁTÓTÁVOLSÁG??????? Télen, amikor van, hogy csak 2m-t lehet látni a talaj közelében? (ahol leszáll, nem 1-2-11ezer m magasan)
Nyilván nem az AKTUÁLIS csúcsgépekre gondolok, ahol már van valamiféle mûszeres segítség, de láttam párszor, hogy még mindig ott tart a technika, hogy több100 mûszer van elõttük, meg vannak sorozatok a Discovery-n, ahol CSAK a repülõgép-szerencsételenségeket elemzik, és NEVETSÉGES hibák miatt zuhannak le,tele emberekkel. (ennyit a mûszeres bohóckodásról) Amit én próbálok felvázolni, az egy olyan rendszer, ami a légifolyosót mutatja pl. a levegõben, vagy valami olyan beépített védelmi rendszer, ami nem engedi meg, hogy direkt nekivezessék egy hegynek, hozzácsapják a betonhoz, meg a többi 500féle baleset, (most láttam -az orosz pilóta átadja a fiának a kormányt- balesetet, ami egy idióta tervezési hiba miatt volt lehetséges, ez pl. vicc egy UTASSZÁLLÍTÓ gépben, de rossz vicc, mert mindenki meghalt miatta) aminek a nagyrésze EMBERI HIBA. Na ezek ellen semmilyen komoly rendszer nincs. (ki ne találd, hogy nem is lehet ellene semmi, mert az, hogy a gép tovább repül, vagy kikerüli a hegyet, vagy érzékeli, hogy a nyomás lecsökkent és ezért elájultak a pilóták, stb.. ezek megoldása nem lehet gond, ha pl. a BURAN élõ pilóta nélkül ki tudott szállni a zûrbe, és vissza is jött)