Az AREA-51-rõl van egy érdekes dok.film, ahol John Lear (a Learjet kifejlesztõjének fia, aki mellékesen milliomos, és ufókutató) mondja, hogy több olyan építési szakemberrel is beszélt, akik elmesélték , hogy az Area-51-be szállítottak betont, sódert, stb.. de több hónapon keresztül, éjjel nappal, kamionkonvojokkal, mert a föld alatt kicsit bõvítették a bázist. A gépek fel és leszállása is úgy megy, hogy kinyílik egy csapóajtó a sivatagban, kigurul a gép, felszáll, majd visszatéréskor a leszállópálya végén szintén egy liftszerûséggel azonnal megy le a föld alá, tehát esély sincs rá, hogy észrevegyék. Van valami óriási hangár is, ahol a hagyományos gépek felgyorsítanak, és ahogy kiértek a hangárból már fel is szállnak, tehát egy villanásnyi idõ van csak, utána már a levegõben is vannak, és 20-30km magasan meg kevesen fotóznak.