Hagyományos berendezésekkel igen, de a FAA légirányítók meg sok katonai radarkezelõ személyzete látott már gyorsabb valamiket is, azok megoldották. Valami kezdetleges megoldás már alakul, de nem a repülõgépeknél, hanem a hajóknál és tengeralattjáróknál, az orr rész elõtt egy szerkezet ami a hajóknál tud elérni valamit, a tengeralattjáróknál meg a levegõburok, mint kísérleti megoldás, egyelõre a torpedóknál próbálják komolyabban, ahogy láttam. Ennek lehet valami levegõre implementált változata, amikor valamilyen bevonat van a repülõ eszközön, ami taszítja a levegõt, de nem melegszik fel, valami surlódásmentes megoldás. A cél, hogy a gépek úgy repkedhessenek a légkörben, mintha vákuumban lennének. (persze ehhez a felhajtóerõn alapuló "repüléstechnikán" túl kell lépni)