Az a gond ezzel a GM megoldással (a bedarálás, megsemmisítés) hogy SEMMIBE SEM KERÜLT volna otthagyni a vevõknél, vagy eladni nekik. Szervizigénye szinta nulla volt, akkucserét a tulaj is megoldotta volna, 10évenként, használni akarták, és pl. Tom Hanks sem tudta elintézni, hogy nála maradjon a saját példánya. Ez nem egyszerûen hiba volt, ez direkt megsemmisítés, érdemes megnézni a filmet, mert nagy visszhangja volt. (ide persze nem jutott el)
Chris Gibson megfiyelésével meg az a gond, hogy VALAMIT biztos látott, ami elég nagy volt, és ha õ nem tudta azonosítani, akkor ki? Nem biztos, hogy azért mentek ott a KC135-ösök, hogy kerozint töltsenek bele, lehetett az egész megtévesztés, vagy a hangjának/kondenzcsikjának az elfedése, hogy ne lehessen anonosítani, az is gyanús, hogy miért nappal ment vaalahova?
A Németek hasonló gépeit hogy magyarázza a szakma?
A korabeli anyagok között nem volt kompozit, kevlár, stb.. ezért fából és ragasztóból készült, de pont jó lett volna a radar ellen.
Ez valahogy nem 1945-ös repülõgépnek néz ki, hanem egy ûrsiklónak 2050-bõl: (kicsit jobban is repült, mint a 45-ös társai)