Attól mert aerodinamikaliag más egy gép nem kell technológia ugrásként kezelni. Semmi új technológia nem volt benne ami a korabeli gépekben igen (Me-262-ben volt gázturbina és más országnak is volt gázturbinás gépe, csak nem vetette be, mert nem volt rá szükség). A bumerángnak is hasonló alakja van mégis hány ezer éves az?
Lehet hogy számodra nem evidens, de minden aerodinaminai tervezõmérnök számára alapvetõ tudás, hogy a csupaszrány megoldás az aerodinamikailag ez egyik legjobb. Miért is? Ma a legjobb szárnyprofilok siklószáma 100-120 is lehet. Egy csupaszárny gép siklószáma ehhez van közel. Magyarán ha csak ilyen vagy majdnem ilyen alakú a gép akkor baromi kis ellenállással ad igen nagy felhajtóerõt. Ehhez képest a csúcs vitorlázó gépek siklószáma 55 körül van az kereskedelmi utatsszálítóké szerintem még 15 sincs pedig kurva jó szányak vannak rajtuk. Ennyi vesz le a törny-szárny átmenet, maga a törzs és vezérsíkok és minden más dolog. Repült valaha a Go akárhány? Az XB-49-et sem véletlenül állították le... A gond azzal van, hogy kicsit nehéz kontrollárt repülésre fogni az ilyen gépet és a fedélzeti rendeszereket és pilótákat kicsit körülményes belerakni.