egy játékban a tech tree 60-70 százalékánál járhatok és a térkép kb 30 százaléka az enyém
(sajnos normál erõsségen hagytam a riválokat)
De most már van fogalmam arról, hogy mennyi mindent beleraktak a játékba.
Röviden: apait anyait :)
kis spoiler: nagyon tetszett egy kaland. Az volt a lényeg, hogy egy öreg boszorkáról vannak hírek, aki már biztos rég meghalt, de micsoda varázslatokat tudott. El is indulsz megkeresni, hol lakhatott. Van egy kis harc, megvan a térkép, eljutsz a régi lakhelyéhez és megtalálod a könyvét. És így 1-2 olyan varázslatot tanulhatsz meg ha akarsz), ami nincs rajta a tech-treen :)
Ha valaki sokat játszik vele, rá fog jönni, hogy milyen mély a játék. Ez egy nagy ötlet, hogy bármilyen irányban elindulhatsz a techtreen bármeddig, akkor sem kerül sokba a fejlesztés.
Csak egy példa: harcos akarsz lesnni, hódító. Ütõképes sereget akarsz. Fejlesztheted te a warefaret, de ha nem fejleszted a civilizationt bizonyos ágát, akkor nem lesz olyan épületed, ami többszörzi a pénzed. Ha nem fejleszted az adventure egyik ágát, akkor új aranybányákat sem találsz. Szóval nem lesz sereged, hiába van meg hozzá a technikád. De elemhetsz varázsló irányba. Nyomhatod a mágikus fejlesztést és summonálhatsz kísérõket. Ezt viszont korlátozza a varázsolni tudó hõseid száma. Vagy rámehetsz az adventure egyik ágára és mindenféle vad lényt sorozhatsz be.
és ez csak egy dolog :)
egyébként nálam a jelen beállítással most elég szépen megy nagy felfedezett területtel is (majdnem a teljes medium map)
Pedig csak ATI RADEON 4850
1680*1050
anti-ali 4x
X limit framerate (60)
X GFX disable depth of field
max tex atlas size 1024*1024 (ez mi?)
mipmap: default
shadow high (nem vettem észre, hogy számítana bármit, ha nincs)
groundcover 2x
unitscale. prop
X font smoothing
és nincs stylized lightning
ha mindent felhúztam szaggatott, de ha nagyon bedöntöm a kamerát és nagy terület van a látoszögben, akkor ezzel is belassul