Foglaljuk össze amit tudunk eddig: Ezio Auditore de Firenze Altair egyik leszármazottja, Desmond õse aki Olaszországban ezen belül Velencében tevékenykedik 300 évvel az elsõ rész után. Emberünk a való életben egy fõnemes, vallási életében (és egyben munkája) egy Assassin, magyarul orvgyilkos! Gondolom a szekta tagjai nagyon csak fogytán vannak, azért váltak külön útra, így jobban leplezzék valódi mivoltukat... természetesen a klánnak is lesz egy búvóhelye, ahova rendszerint vissza kell majd térnünk - új fegyverek, kiképzések, feladatok miatt - de most nem feltétlenül paripán kell megtegyük az utat, kapunk hozzá egy repülõ szerkezetet is, így sec/perc alatt eljuthatunk A-ból B-be (látom lelki szemeim elõtt :)! Firenze most jóval felszereltebb lesz mint elõdje, ugyanis már két darab rejtett penge található kézelõje alatt. Továbbá egy beszámolóból az is kiderült hogy lõfegyvert használhatunk, minden bizonnyal dobótõrök tömegei is helyet kapnak felszerelésünk között... nem feltétlenül kell majd kardot rántani, hiszen ellenségeinktõl elkobzott bárdokat, buzogányokat, sõt még pajzsokat is hasznosíthatunk! Õreink jóval kifinomultabb AI-t kapnak mint elõdjei, ha feltûnést keltünk ezúttal nem lesz könnyû meglógni elõlük hisz átkutatják majd az egész putrit ahol szem elöl tévesztettek minket! Célpontunkat ezúttal úszva is megközelíthetjük, ami elsõre nem hangzik óriási "fejlesztésnek" de nagyban megkönnyíti a munkánkat. Háztetõkön is futkorászhatunk majd, bár az õrség elöl nem ez lesz a legjobb módszer a menekülésre hisz mire felérünk egy magaslati helyre már rég a hátunkba állítottak vagy 6 bárdot... a lényegesebb információk benne vannak, egyenlõre ennyi!