Egyébként ez is butaság, hiszen nem véletlenül szokták a fejlesztõk is mondani, hogy biza pc-n vagy magasabb textúrát használnak, vagy box-hoz butítják (errõl volt nem egyszer szó a 2008-as Game Dev. Forumon is). Igen, számos elõnye van a konzol hardverére való programozásnak, de épp ennyi hátránya is. az igazi konzol erõ a warez mértékében van a pc-hez képest, nem a hardverben. egyébként pedig teljesen egyetértek lammaer-rel abban, hogy a portolásnak valóban hardverfüggetlennek kellene lennie. Sok olyan játék volt, amit kiadtak ps3, xbox, pc és ps2-re is, és itt ps2-re is sikerült látványos grafikát csinálni (persze nem annyira látványosat, mint pc-re vagy modernebb konzolokra), de a portolás valóban annyiból áll, hogy alakítsuk a kívánt gépre a progit, hogy azon tisztesen mûködjön. Nem pedig abból, hogy a gyártás során használt nagyfelbontású, de konzolokhoz lejjebbvett textúrát downgrade nélkül pakoljuk be pc-be, a többi F5, és jóccakát, akinek nem megy, az vegyen 4 magos gépet. Nálam 1024-ben minden low-on 20 fps-t ment, így nem is erõltettem, de játszottam vele pár órát box-on, ott sem nyûgözött le... a legjobb továbbra is a Vice city...
mellesleg senki ne dobálózzon a "divatból szídni" érvvel, mert a másik oldal is mondhatja a "benyalta a hype-ot" jelzõt. Mégha egyik oldalon sem állok, bár a negatív oldal felé húzok (hype ellenes vagyok, lásd gamespot maximális pontszámú értékelése, életükben elõször, tökéletes játéknak beállítva... ez után senki se mondja, hogy nem fizették õket agyon)... szóval, pláne úgy, hogy az ember nem ismeri a másikat, nem lehet azt mondani, hogy most csak divatból dicsõít/köpködi, mert mindkettõ egy véglet, a nemnormálisak véglete...