Velük szemben MiG-23MF/ML, MiG-21MF/bisz gépek elég soványak. Ezen szerintem nincs mit szépíteni.
Azért ott voltak akkor a MiG-25-ösök, ott voltak a Szu-17/20/22 gépek, és az 1960-as évektõl a 70-es évekig ott voltak a Szu-15-ösök is, amelyek azért nem voltak annyira rosszak.
SEAD feladatkörben is jók voltak, a F-4G meg erre volt kihegyezve. Az ellenoldalon szinte semmi ezen a téren.
1982-tõl állt rendszerbe a Kh-58, MiG-25BM és Szu-24M gépeken, illetve a VSz Szu-22M4-esein.
- EW képességek. EA-6B és EF-111 megmutatta, hogy mit tudnak. ODS alatt ahol volt ott nem lõttek le SAM-ek egy ellent sem. RC-135 és hasonló feladakörû gépek is elég komolyak voltak. A szóló vadászok is szinte mind képesek voltak ECM konténer cipelésére, vagy már integráltan volt bennük.
Azért az oroszoknak is voltak EW-re felszerelt gépeik jóóó rég óta. Helikopter alapon Mi-4PP és Mi-8PP/PPA/SMV, repülõgép alapon Il-28PP, Jak-28PP, An-12PP, kismillió Tu-16 alváltozat, Tu-22PP és KPD, és An-26-ból is volt ilyen, illetve az 1980-as években jött ki a Szu-24MP. Talán kifinomultság terén nem értek fel a nyugati ellenfeleikhez, de kétségkívûl igen hatásosak voltak. A Mi-8SMV esetén a szóbeszédek szerint elég jelentõs távolságból sikerült a Budapest környékén az összes rádiózásra használt frekvenciát használhatatlanná tenni, ami miatt Ferihegyen nem kicsit uralkodott el a káosz. :)