Azért ott voltak akkor a MiG-25-ösök, ott voltak a Szu-17/20/22 gépek, és az 1960-as évektõl a 70-es évekig ott voltak a Szu-15-ösök is, amelyek azért nem voltak annyira rosszak.
Na ezt nem vágom. A MiG-25 és Szu-15 PVO gépek voltak. Nem nagyon akadtak volna össze F-15-tel és F-16-tal, de nem is lett volna nekik jó. Nem vadászok ellen készültek. Az irak-iráni háboróban sem alkottak nagyot. Az egyiket egy mísz F-5 szedte le. A Szu-15-ös egyszer még egy utasszállítót sem tudott annyira szétkapni, hogy ne egyben érje le a befagyott tóra (R-60-at használt volna?). Vadász ellen szerintem totál esélytelen lett volna. Légiharban hogy jön szóva a Szu-17 család? Az csapásmérõ. Az líbiai gépek csobbantak (pedig õk is indítottak). Azt tudom, hogy itthoni gyakorlatokon vertikáls manõverek esetén néha felülmúlta a MiG-21 variánsokat. Csak éppen egy F-16 és F-15 az nem MiG-21 semmilyen szempontból.
1982-tõl állt rendszerbe a Kh-58, MiG-25BM és Szu-24M gépeken, illetve a VSz Szu-22M4-esein.
Milyen mennyiségben? Mert az, hogy éppen rendszerbe állt kicsit nehezen összevethetõ szerintem azzal, hogy az USAF és US NAVY már egy jó ideje használt ARM-ot. Még Grúziában is nem irnyított blokkokkal szórakoztak meg buta bomábkkal. Azóta sem értem.
Az orosz EW gépek létével tisztában vagyok csak engedtessék meg némi szarkazmus részemrõl. Mitõl érne az orosz elektronika itt fel a nyugathoz, ha minden más téren nem sikerült ez? Azért biztos okoztak volna gondot, de mint látható a saját oldalra is kihathatnak ezek...