Akkor még nem látszott onnan, hogy a "munkásparadicsom" nem az teljesen mint aminek mondják.
Maximum a tökelütött idealisták szemében. Akkora minden értelmes és felõsen gondolkodó embernek nyilvánvaló kellett válnia, hogy a SZU egy rothadó pöcehögör ahhoz képest amit állított magáról. Gyakorlatilag a náci Németország ikertestvére. Egy könnycseppet sem hullatok azért a tetû rendszerért és hagyatékáért.
Ha 80-85 (amikor a Su-27-et tervezték, berepülték) környékén tört volna ki egy valódi háború, akkor még szinte csak manõverezõ légiharcok lettek volna és abban szerintem lehetett volna alkalmazni ezt a manõvert, illetve a gép manõverezõképességét..
Háát. 1986-ban már volt AIM-7M és NCTR az F-15C gépeken. Az ODS alatt megmutatták, hogy mit tud AWACS supporttal. Lehengerlõ. A Szu-27 olyan gyermekbetegségetõl küzdött, hogy hivatalosan csak 1989-ben állt hadrendbe. Papíron félelmetes volt, valóságban kevésbé. Alacsony hadrafogatóság és megbízhatóság jellemezte. Az F-15 ekkor már 12 éve repkedett. Eh...
Van olyan aki azt hiszi hogy a technikai foleny ebben az esetben szamitott volna barmit is..??!
Igen. Én. Mi is történ 1982-ben a Beka-völgy felett? A 4. gen. gépek és magas kiképzési rendszer + AWACS úgy bedarálta a SZU kiképzést és technikát, hogy szó nem lehett ott bármiféle arab esélyrõl...
Pl. realisan elemeztek hogy a nyugaton rendelkezesre allo repterek hany %-a maradna hasznalhato allapotban a hadmuveletek megindulasat koveto 3.oraban....??!!!(a tuzersegi raketa csapatok egyik elsodleges celpontjai..)Nagyon keves....
Talán nézd már meg, hogy NSZK területén hol voltak a jenki gépek. A német-benelux határon. Mi a túró lõ el odáig pontosan? Max. atomfegyver alkalmazása jelenthetett volna bármiféle megoldást...
Sokra mentek volna az F-15C-k AMRAAM-okkal repter nelkul..miutan az elo 1000db 21-est leszedtek az egbol...??(leszalltak volna autopalyakra?logisztika nelkul,a paniktol es kaosztol menekulo civilek koze..pl..)
1. Akkor nem volt még AIM-120. Sebaj.
2. Volt viszont AIM-7M. Az ODS alatt bebizonyosodott, hogy mit tud. NEZ-en (No escape zone) belül indítva a 3. gen gépeket gyakorlatilag 100%-os eséllyel szedte le. Pont. Az F-15C kváziszimultán célleküzdésre is alakalmas volt AIM-7M-mel. A monoluzusos rendszere enyhén szólva elõtte járt bármiféle szovjet félaktív rendszernek...
3. Valószínûleg elemezék. Éjszaki csapásmérõ képessége vicc volt a SZU-nak. Még most is az. Lásd Grúzia. Inkább fordítva tenném fel. Szerinted hány SZU reptér üzemelt volna az elsõ nap után? Talán nézd meg az ODS eredményeit és extrapolálj és gondolkodj.
A szovjet doktrina szerint: "..1gep=1 bevetes.."
Akkor miért volt nekünk több ezer R-3Sz és Rsz2-Usz raktáron. Nahát...
Viszont az eredmény ez lett volna. Az elején SZU sikerek itt-ott vagy sok helyen. Aztán a nyugati tech fölény bedarálta volna õket szerintem. A Stingerbõl mennyi volt az afgánoknak. Elég rendesen méretre vágták az oroszokat. Akkor ez képzeld el Patriot, Improved Hawk és tömeges Stinger és Chapparal ellen. Mészárlás.
Mint produkált a szojvet mintájú kiképési rendszer és elterjed légvédelmi fegyverzet az ODS alatt? Minimális helyi sikereket.