Ezek az oktatási körülmények napjainkra jellemzõek.
Régebben jobb volt.
De amikor én tanultam, már akkor is hetekig le ragadtunk a Pitagorasznál.
Sõt, a középiskolás hugom, aki a Schulek Frigyes Építõipari Szakközépiskolába jár, és építészmérnöknek készítik fel, tõle tudom, hogy még csak hírbõl sem ismeri a deriválást, integrálást. Nem tanulnak semmi féle diszkrét matematikát, vagy analízist, csak hallomásból ismeri a komplex számokat.
Az én idõmben, a gimiben, addig el sem engedtek az érettségire, amíg ezekkel a dolgokkal nem voltál tisztába.
Sõt, mi még infó órán, olyan feladatokat kaptunk, hogy csináljunk programot, amely fraktált rajzol a képernyõre.
Volt rá egy hét.
Ma meg már infó órán, 90% még a programozásról sem hall, meg említés szintjén sem. Ha mégis, max egy kis elavult 40 éves pascal, amiben, olyan program a feladat, kb hogy két szám bekérése, azok összeadása. És, ezen kell dolgozni egy hónapig.
Itt valami nagyon el van kurva ha pár év alatt ennyit vissza fejlõdtünk. :((((