Akció-RPG kalandjátékokra specializálódott csapattól. Az Ankh és a Jack Keane német fejlesztõi nem pihennek.
Mindig érdekes dolgot eredményez, ha a suszter úgy dönt, hogy egy rövid kitérõ erejéig eltávolodik a kaptafától. A német Deck 13 csapata az utóbbi években némi hírnévre tett szert a LucasArts hagyományaira emlékeztetõ kalandjátékaival. Bájos, rajzfilmszerû külsõ és egy jó adag humor jellemzi alkotásaikat. Bár tény és való, hogy a német humor hajlamosabb megfeküdni az átlagember gyomrát, mint a Ron Gilbert és Tim Schafer nevével fémjelzett zseniális poénok.
A fantasy elemekkel gazdagon dekorált Velencében járunk, ahol az ifjú Scarlett kénytelen szembenézni a ténnyel, hogy õ a Halál lánya. Minderre társa meggyilkolása, s egy halottidézõ szekta felbukkanása után derül fény.
- A tervek szerint Velence egy élõ és lélegzõ város képét nyújtja majd. A tereken emberek nyüzsögnek, kereskedõk kínálják portékáikat, zseb- és gégemetszõk lapulnak a sötét sikátorokban.
- Az Alkonyi Világ hatalmának segítségével átléphetjük az élõk és a holtak birodalmát elválasztó határvonalat. Apánk erejét harc közben is használhatjuk (Még nem tisztázott, hogy ez mit jelent pontosan.)
- Ellenfeleink között életre kelt rémálmokkal is találkozunk (Tiszta Elm utca!)