Schrank, én nem osztottam az észt, hanem elmondtam a véleményemet. Nem képzelem magam küklopsznak, én az ilyen stílusú játékokkal szeretek kikapcsolódni, van akit mással, korábban pl CS:S-ztem, és mégsem képzeltem magam kommandósnak. :P A warezelést én sem támogatom, régóta csak olyasmivel játszom, ami érdekel annyira hogy kipengessem érte az árát. Szóval vegyél kicsit vissza az arcodból légyszives, mert te osztod itt az észt ok nélkül.
Visszatérve a témára, elképzelhetõ hogy rá tudnák húzni ezt a rendszert az MMO-kra is, de nagyságrendekkel bonyolultabb interakciókat kell lekezelni mint a cikkben példaként említett autós játékban. Az online világok kezelése önmagában hatalmas erõforrásokat igényel és még jól kidolgozott protokol esetén is hatalmas hálózati forgalmat jelent a szervereken. Ezt megspékelni azzal, hogy a szerver generáljon le minden grafikát az összes online játékosnak, és elküldje streamen, egyszerûen hülyeség lenne, nem költséghatékony megoldás. Ráadásul a technológia licenszelése is rárakódna a költségekre, ami egyáltalán nem érdeke az MMO üzemeltetõknek illetve fejlesztõknek. Továbbra is az a véleményem, hogy ez a megoldás ott nem fog elterjedni belátható idõn belül.
Gabócával egyetértek abban, hogy a hardver gyártók sem lesznek oda a dologért. :) A "buta" jelzõt visszavonom, tisztában vagyok azzal hogy elég fejlett konzolok vannak manapság, ennek ellenére tény, hogy a játékpiac néhány szegmense nincs lefedve konzolon. GW kliens sincs rá, ennyi. :)