Most hirtelenjében annyi cikk jelent meg. Nem gyõzöm átnyálazni. Nah amit eddig olvastam:
Két gecko faj lesz mint a második részben: Sima és Tûz Geckok( érdemes lesz messzirõl lekapni õket mert közelrõl tûzet okádnak ránk)
Ahogy régebben is írtam, ha rá lõsz az ellenfeledre és az életerõ kijelzõje mellet megjelenik egy vörös pajzs ikon akkor célszerû lesz páncéltörõ fegyvere váltanod.
Ha jól olvastam minden közelharci fegyverhez spéci animációkat kapsz + különlegese képességeket, pl egy golfütõ használatakor spéci golfozó animációval kenned szét az ellent.
A brahminok mellé kapunk egy újabb mutáns házi állatot: Big Horners (Nagy szarvúak?), mutáns kosok, és elégé ellenségesek lesznek.
A Bevezetõ nem olyan hosszú lesz mint a háromban, kikaparnak a sírból - a doki felgyógyít - megkapod a PipBoy-t - beállítod a tulajdonságaidat, képzettségeidet - és irány a psuztaság.
New Vegasban két nagy frakció fog egymásnak esni: az NCR és a Ceasar Legion, bármelyikük oldalára is állsz a másik ellenségként fog kezelni.
Az Acél Testvériségnek nem sok szerep fog jutni, hozzák majd az elsõ két részben megismert formájukat: technológiákat fognak gyûjtögetni, nem fognak szupermutánsokkal, enklávésokkal bajlódni.
Nem lesznek vezethetõ jármûvek a New Vegasban.
A gyerekeket továbbra sem lehet majd megölni, de nem lesznek olyan idegesítõek mint a háromban.
Egyes fegyverek sokkal hatékonyabbak lesznek ha nem fejre, hanem lábra lövünk.
A szupermutánsokból is két fajta lesz: Nightkinek az elsõ részbõl megismert Mester elit, intelligens katonái, és a második részben a Katonai bázisról kijutott 2. generációs szupermutánsok akik gyengébbek és ostobábbak a Nightkineknél.