No, elolvastam nem kevés hozzászólást már ebben a topic-ban is. Fallout 3 volt életem elsõ RPG-je. F3 topic-ba annó túl aktív tag is voltam. :D
Nagyon megtetszett a game, mert végre azt nyújtotta amit kerestem. Legyen már végre vmi poszt-apokaliptikus világú game, de ne vmi lineáris játékmenettel megáldott darab.
Sajnos csak az OA kieget + alapjátékot vittem végig és barangoltam kúrva sokat a felszínen; felszín alatt. Engem nagyon Magával ragadott a game hangulata. A The Pitt fordítása volt amire vártunk-vártunk, de nem készült el... Aztán most meg már látom van full magyar nyelvû GOTY kiadás is.
Ezért mostanában egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy újra nekikezdek. Én elõdöket nem ismertem. Ha nem lenne benne FPS nézet, ennek sem álltam volna Neki.
Most már MOD-okkal a külcsínyt nagyon fel lehet tuningolni. Egy idõ után nagyon sok MOD-ot használtam, mire azt mondtam rá, hogy na most már alakul a game, egyre jobban olyan, amilyet Én szeretnék. (Nem GreenWorld-re gondolok. ;)
Oblivion Nálam nem nyerõ, mert amik favorit game-ek az F3 mellett azok a STALKER játékok. (legalábbis számomra!)
F3-ban most, hogy újra felpakoltam a játékot és kipróbálás képp nekifutottam 1x, ami leginkább nem tetszik az a karakterek mozgása. Asszam Royal említette ezt. Amihez hasonlítani tudom az vmi olyan, mintha korcsolyáznának a pályákon. :D
:(
A terep; helyszínek kidolgozottsága csillagos ötös, a hangulat is, még az is elmegy, hogy ugyanazok az NPC-k jönnek szembe, hiszen STALKER-ben sincs különbség egy-egy frakció emberei között. Egyik Duty-s, mint a másik, egyik Freedom-os, mint a másik, stb...
A motor persze, hogy elavult. De! Vegyük csak alapul a SHoC motorját. Igaz, az is MOD-al (STALKER SHoC Complete, de a Maga nevében bûntet) CS-hoz, COP-hoz képest az idõjárás elemek, amik hiányoznak belõle. (falakon lefelé folyó víz, vízcseppek, stb...) Persze amit lehet DX10.1-el és 11-el, azt nem igen lehet DX9-el. Ofkórz!
A kettõbõl kellene összegyúrni egy Game-et. Elég lenne a SHoC motorja + F3 MAP-je. SHoC-ban Én több NPC-n csak nevettem, hogy mennyire szánalmasak és gyenge a graf; COP-ban már pofásabbak, de belelõ az ember a kis törpébe, vagy késsel kaszabolja és 1xerûen eldõl, mint egy tekebábú. F3-ban legalább szakadtak a végtagok, amit MOD-al még jobban fel lehetett "tuningolni". :D
Szal, Nekem aki nem ismeri az elõzményeket az F3 sok boldog game órát nyújtott. A legtöbbet, amit game eddig adott. Talán a SHoC az ami vetekszik vele...
Sok dologban egyet értek azokkal, akikrõl tudom és érzõdik a HSZ-ükbõl, hogy Nálam sokkal jobban ismerik a Fallout game-eket, hogy több sebbõl vérzik a game. De melyik nem?!
Ami dilemma, ha választanom kellene, hogy F3, vagy STALKER játékok és melyiknek is ugorjak újra Neki?! Passz! Elõnyök, hátrányok a mérleg mind2 serpenyõjében. STALKER nem RPG, ok. Inkább szerepjáték, ill. kategória nélküli STALKER játék. De inkább ezek, mint bármelyik lináris bugyuta játék... Kipróbáltam több új game-et, a vason már vhogyan menniük kellene, illene, de szinte egytõl egyig mind1ikre azt mondtam, hogy nagyon kevés. Talán a Metro 2033, ami megint hozott vmi újat is. Látványban aláz, motor jobban optimalizált, mint a STALKER, de bivaly gép kell Neki és sajnos nagyon lineáris. Ettõl féltették a STALKER játékokat?! Aki STALKER-es, annak a Metro 2033 asszem csak egy 1x; max. 2x végigjátszós történet. Ennyi, semmi egyéb.
Az is lehet, hogy elkezdem párhuzamosan újra az F3-at és a SHoC-ot aztán jó ideig ellát game órával mindkettõ.
Azonban remélem, hogy a New Vegas motorján ráncfelvarrnak nem keveset! Ami az F3-ban Engem még bosszantott az a sok töltés barangolás közben. Most, hogy újra feltettem, ez a jelenség maradt, csak gyorsabb lett, ennyi. :D Ill. most már van lehetõségem mindenbõl nagyobb; legnagyobb textúra pack-okat alkalmazni és használni.
Én inkább attól tartok, hogy a New Vegas az karcsúbb game lesz, mint az F3 volt. Ahogyan STALKER-eknél is egyre jobban rövidítették a történetet. :( Igaz, sok hülyeséget meg ki is dobtak belõle. De MAP-ek csak fogytak és fogytak...