Nekem gyakorlatilag nem is a sztori a lényeges ilyen sandbox játékoknál, hanem, hogy legyen sokféle lehetõség: karakterfejlesztésre, sok minigame ( aki tolta Gta san andreas-t az tudja mirõl beszélek, ha így belegondolok a játék 1-2-3 óráját a lóversenyteremben töltöttem és gyûjtögettem a lóvét, még jobban tetszett, mint amikor a városban rohangáltam), sok mellékquest legyen, és amit már sokan írtatok, hogy azok a mellékquestek ne csak egy-két helyre szóljanak, hanem fedjék le a játékteret.
Ne az legyen, mint F3-nál (egyébként imádom azt is), hogy 1-2 helyre legyen quest aztán Grand Canyon méretû területeken (F3 térkép északi része gyakorlatilag) meg ne legyen szinte semmi. Jó értem én barangolsz és belebotlasz ebbe abba, de akkor legalább legyen valami pletyka mint pl oblivionban a knights of the nine dlc-nél, az megdobná a dolgot.
De amúgy eddigi infók alapján egy színesebb, szagosabb (új bõvíthetõ fegyverek, új lények, új frakciók, melyekbe belépésrõl még sokat nem tudni, új animációk, új történet, mely még szintén a homályba vész, Szerencsejáték) Fallout-ot fogunk kapni. De mindenre fényderül majd novemberben!