Az F3 + NV mod a Tales of the two Wastelands. Arra jó, hogy mindkét játékot kijátszhatod egy menetben és át is vihetsz néhány tárgyat, pl fegyvereket egyikből a másikba. Ha jól emlékszem, eldöntheted, melyikben kezdesz, és vasútállomásokon át tudsz átmenni a másik területre. A készítők sok éve dolgoznak rajta, egyszer jogi okokból abba is kellett hagyniuk, de valahogy sikerült folytatniuk. Azt, hogy mennyire stabil nem tudom, nagyon rég nézegettem, akkor még sok bug volt benne. Kell hozzá mindkét full játék. Modolni természetesen nem egyszerű, a készítők felsorolják, mely modok használhatóak, mások szinte biztos, hogy gondot okoznak valamelyik oldalon.
Semmi nem vigyáz arra, hogy két általad kiválasztott mod összeakad-e egymással vagy sem, ezt neked kell figyelned, elolvasni a leírásokat. A BOSS (vagy most épp hogy hívják azt a programot, ami sorbarendezi a modokat egy adatbázis alapján) szokott riasztani, ha valami nagyon összeakadhat, de ez is a játékosok tapasztalataiból összeállt adatbázis alapján. Arra nincs program, hogy ezeket ki tudja szűrni. Ami biztos, ha modokat kezdesz használni, a Wrye Flash, a Mod organizer, a FoXedit megfelelő verziója kötelező segédprogram, nélkülük csak szívás és esélyed sincs összehangolni egymással a modokat. Vagy kiválasztasz magadnak a sokféle modajánló közül egy szimpatikusat és az ott felsoroltakat használod, semmi mást. Akkor van esélyed, hogy nem kell újra végigküzdened magad azokon a problémákon, amiket a modcsomag ajánlója átélt.
Az NMM ugyan jónak tűnik, valójában sok mod esetén gyakorlatilag használhatatlan, a Mod Organizer megfelelő verziója javasolt helyette. Sokkal többet tud, mint az NMM, ráadásul nem barmol bele a játék könyvtárába. Hátránya, hogy a játék csak a Mod Organizerből indítható, de ez nem szokott gondot okozni, miután összeállította a virtuális könyvtár struktúrát és átadta azt a játékmotornak, a háttérbe húzódik és nem okoz semmi gondot.
Arra figyelj, hogy sok mod igényil az adott Fallout verzióhoz való FOSE/NVSE (FallOut Script Extender/New Vegas Script Extender) használatát is. Ezt a modder beleírja a telepítési utasításba. Ilyenkor a Mod Organzierben a FOSE/NVSE loaderét kell megadni indítandó programnak, nem a Falloutx.exe-t. Az majd betölti ami kell a futásához. A script extendert nem a Mod Ogranizerrel kell telepíteni, hanem kézzel a program fő könytárába, az exe mellé kicsomagolni.