Lehet konvertálni az energia "töltényeket" is, csak megfelelő szintű képesség kell hozzá (repair vagy silence) a lőszeres padnál.
Szerintem nem kell bele core - még nem találkoztam ilyennel. Viszont a sisak külön van hozzá.
Még egyszer: ha 10-el indítod a karaktered, akkor nem kell (már nem is lehet) beültetést eszközölni azon a statján és ekkor "megmenekülsz" a korai vegas-ba meneküléstől -> "csak simán" játszanod kell.
Tényleg csak arról volt szó, hogy az INT természete miatt azt a lehető legkorábban ÉRDEMES kimaxolni és erre a játék megadja a lehetőséget az 1. szinten is akár.
Nálam az ideális karakter (most már):
ERŐ: 5 +1 beültetés és a +2-t adó perk az energiafegyverekhez és az anti-material puskához
ÉSZLELÉS: 5 +1 beültetés (hogy a kritikusokat fokozó pek(ek) meglegyen(ek))
KITARTÁS: 6 (minél több, annál több beültetés lehet, meg HP és ellenállás), ha marad rá (esetleg +perk-kel), akkor kaphat +1 beültetést
KARIZMA: 1 - egyedül is pusztító lesz ez a karakter a megfelelő fegyverekkel (pl. a Gobi minden lövése kritikus lesz és ED-E meg nem választhat)
INT: 9 (ha rohanok a kórházba és ekkor +1 beültetés) és 10 (ha nem rohanok a kórházba és ekkor NINCS beültetés) hogy MINDENKÉPP és minél előbb 10 lehessen végül a lehető legtöbb skill-pontért
FÜRGESÉG: 6 (ha rohanok a kórházba); 5 (ha nem rohanok), de mindenképp kap +1 beültetést, mert a VATS-hoz ebből sem lehet "elegendő"
SZERENCSE: 9 +1 beültetés a legjobb kritikus esélyekért (ehhez persze kell még a Finesse perk és Boone barett-je is)
Ezen már csak perk-kekkel kell és lehet alakítani, hogy mivel LŐDÖZZÖN inkább - nem éppen közelharcos, de az "Oh, Baby!"-hez is elegendő az ereje, ha az kellene...
Tehát ez a leosztás egy univerzális alap, ami sok mindenhez a legjobbat tudja nyújtani a lő- és/vagy energia-fegyverrel való sebzésben.