Igen, ezért van pl. már Primm-ben is egy 75-ös zárnyitást igénylő széf és a Mojave Outpost felé Óriásskorpiók...
Én meg azt mondom, hogy nem lett jól kiegyensúlyozva az egész: legyenek nehéz helyszínek, de ott minden nehéz legyen, már a bejutás is, nehogy az egyszeri karakter betévedhessen oda, de ahova betévedhet, ott ne legyenek már ekkora különbségek!
Gyakorlatilag, amíg 100-ra nem húzod a képességeidet, addig csak kóricálsz, ökörködsz - igaz, hogy vannak az alacsonyabb szintekhez is küldetések, de messze nem annyi, mint a már kész karaktereknek, hogy fel lehessen ezekből húzni a karaktert - , aztán, amikor megvannak a 100-ak, na, AKKOR kezdhetsz el játszani...
Próbálkozni lehet, de amikor egy-egy küldetés felvétele már bezavarhat más küldetésekbe, akkor azért meggondolná az ember, hogy mibe is kontárkodik bele. A legtöbbet meg az teszi tönkre, hogy van benne egy-egy, akkor és ott lehetetlen pontszámot igénylő elem!
Nagyon nincs kidolgozva a kétkulacsosság se a Légió és az NCR között, mert bár vannak olyan küldetéseik, amik nem tesznek be direkt a másiknak, de ezekből kevés van - és mindenhol ott van egy-egy lehetetlen igény egy-egy képességből, ami tovább szűkíti az amúgy sem bő választékot.
Sz'al, továbbra is fenntartom, hogy nagyon jók az alapok, de messze nincs még kiegyensúlyozva a játék - és sajnos nem is lesz már...
...és ide tartozik, hogy csak az alapjátékkal nehezebb, mert a DLC-k olyan dolgokat vágnak az egyénhez, már kezdésként, amiket nem kéne -> a folyamatosságot nem lehet fellelni az egészben, hogy itt kezd el és erre visz az út, mert csak-csak akad olyan képességcsekk, amit akkor és ott nem lehet megugrani és emiatt félbe kell hagynod az adott küldetést (jó esetben félbehagyhatod, ha nem, bukod).
Tehát, mint a kezdőhelyszín ellenfelei: kis skorpio, kis gekko, coyote és cazador, meg halálkarom -> nincs kellő (mennyiségű, folyamatosan növekvő kihívást jelentő) átmenet a két véglet között, csak a bolyongás, hogy hátha ez most jó lesz...