Szerintem meg pont hogy ez az előnye ennek a résznek. Nem vezetnek a kezedet fogva, te döntheted el, hogy annak ellenére, hogy mindenki azt javasolja, egyelőre ne menj oda, te mégis odamész és igen, végeznek veled az ott található sokkal erősebb ellenfelek. RPG-t játszol, nem céllövöldét. Egyébként meg az F1-ben is simán meghalhattál egy random encounterben, akkor is, ha arra mentél, amerre azt a játék készítői elképzelték számodra. Itt ezek az utak mentén tanyázó lények a „random encounterek”, csak már messziről láthatóak, felismerhetőek, felmérhető, hogy érdemes-e összefutni velük, vagy jobb lenne későbbre hagyni és kerülni. Az F1-ben nem volt ilyen lehetőséged. Mentél valahová és kaptad a nyakadba az áldást…
És igen, minden feladatnak minimum kettő, de a legtöbbnek még több megoldási lehetősége van. Vagy akár ki is hagyhatod, ha nem tetszik, nem illik a karakteredhez vagy túl nehéz az adott időpontban.