Hát, azt nem mondanám, mert a megvalósításába került egy-két porszem: alább írtam a fegyverjártassági igény eltúlzását a .44-esnél és
a Primm-ben, a 2. helyszínen lévő 75-ös zárnyitás-igényű széf is ide sorolható... (ha egy szolgálati puskát adnak 3-4 hangyáért, akkor ezt a fegyvert is hozzánk vághatták volna pl. a börtön kitakarításáért a MO-on)
Sz'al az elképzelés tényleg jó, csak idejük nem maradt a megfelelő kidolgozásra és összefésülésre.
Én is 18. szintű lettem:
90-es lockpick (már csak 10 pötty és "kész")
75-ös guns (az All-American + anti materiel gun miatt kell majd a 100 is belőle; hogy nincs egy "normális" lőfegyver/géppuska sem ebben a játékban...)
70-es beszédkészség (vegas-ig elégséges)
65-ös medicine (70-től stimpack-készítés)
60-as tudomány (kezd elavulni ez is)
55-55-ös javítás és kereskedés (ezekről meg má' ne is beszéljünk...)
39-es túlélés
...és ez még messze nem elég a "meginduláshoz", de, ha meg elég lesz, akkor meg már a játék fog unalmassá válni -> a közbülső részek kidolgozása vhogy csak kimaradt az időhiány miatt...
Nevetséges, hogy 75-75 tudomány, vagy zárnyitás kell a van Graff-ok lebuktatásához, amikor a karavánvezérnél az 50 is elég és akkor ez még egy kezdeti küldetésszál...