Dehogynem lehetne szabadon mozogni: csak jól és értelmesen össze kellett volna rakni a küldetésekben szereplő nehézségi elemeket és ezeket a karakter (főszál) várható mozgási útjában, egyre növekvő erősségben szétosztani. Aztán, hogy lesz aki előre rohan, vagy lesz aki "becsületesen" végigdolgozza, az már lehessen a játékosok döntési szabadsága.
Ha nem volt erre idejük, akkor azt kell mondani, hogy idő hiányában félbehagyott, nem teljesen befejezett, meg -kiegyensúlyozott és nem mosdatni őket, hogy így is kiváló...
Akkor még egyszer, mer' úgy érzem, hogy nem jön át a gondom:
A küldetésekben rendszeresen előferdülnek, akkor és ott teljesíthetetlen feltételek és emiatt a legtöbbet félbe kell hagyni.
De emiatt nem gyűlik az XP és így nagyon lelassul az eltúlzott követelményeknek megfelelő karakter előállítása - pl. egy küldetésért kapok 500 XP-t, mivel nem tudom befejezni, ezért vadászatból vagyok kénytelen pótolni a "hiányt".
Ha ez végig így megy, akkor meg a végén torlódnak össze a küldetések, mert "csak" egy-egy zárnyitás/konzolfeltörés/"csacsogás" hiányzik a MEGFELELŐ/SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ befejezésükhöz.
Viszont ekkor meg már mi a fenét kezdenék az XP-vel/sikerélménnyel, ha már addigra "kész"/késznek kell lennie a karakterem/-nek?!