Az egyiknek az a baja, hogy nem megyek, pedig mehetnék, a másiknak az, hogy miér' mentem oda...
Mennék én szép sorjában is, csak mindig van egy-egy képesség %, amit még nem tud teljesíteni az adott helyszínen a karakter, ezért, ami ezután következne itt, az kimarad és mehetek másik kalandot keresni.
Ahol túl erősek az ellenfelek, oda nem megyek be, azt nem erőltetem - annyira hülye nem vok!
Viszont, utóbb ki szokott derülni, hogy az, ahol kalandoztam - végre kalandozni tudtam - , ott lett volna küldetés is, ami adott volna nem kevés plusz XP-t is, ha azt előtte felveszem - gyakran a térkép túlvégén, mer' itt má' csak így járja - és nekem ezen szisztémával van gondom -> nem egyenletes, nem folyamatos, nem átlátható.
IIl. el-el szoktak rejteni egy-egy, ott és akkor leküzdhetetlen konzolt/széfet, amiben akkor és ott még értékes tárgyak vannak letéve, de mire megszerzed a hozzájutáshoz kellő képességeket és visszamész értük, addigra az ott lévő tárgyakat legfeljebb eladni tudod, mer' addigra már rég túlhaladtál azon a szinten -> tehát az egy teljesen fölösleges játékelem, mert nem lehet kijátszani időben.
Természetesen, ha a wikit bújva haladnék, akkor biztos kevesebb gondom volna, de úgy meg tényleg elveszne a maradék élményrésze is a játéknak.
Régen úgy szokták/illett megcsinálni, hogy ne menjen be oda a karakter, ahova még neki nem kellene - és ide gondosan ügyelve válogatták össze a közel azonos fajsúlyú nehézségeket - , mer' pl. szinthiányos, nem vette fel a területhez kapcsolódó küldetést, vagy tárgyakat, hogy oda őrt állítottak, aki eltanácsolta a delikvenst, kinyithatatlan kapu/zár volt a bejáratnál, stb.
No, itt ilyesmik nemigen akadnak, így az ebből adódó galibák folyamatosak...
Amikor némi zavar támad FNV-ban, röviden:
"Hősöd új területre érkezett!"
Ugyan nincs kiírva a környéken sehol sem, de az ehhez tartozó küldetést majd 17 órai gyaloglás után, egy 10. és egy 15. szintre tervezett ellenfelek "védősávjával" körülvett helyen tudnád fölvenni...
Az itt álló, amúgy az 5. szintre tervezett dungeon-t azért nem tudja teljesíteni a 7. szintű hősöd, mer' van benne egy 10. szintű zárnyitást igénylő elem, amit majd csak a 16. szinten tud felvenni a karaktered, mer' addig volna még 1-2 másik, égetőbben szükséges képesség, amit ki kéne előtte húzni rajta és csak ezek után maradna a zárnyitás fejlesztésére felhasználható pötty... - hátha így érthetőbb má' végre...
El is báboznám neked, de azt ez a felület nem teszi lehetővé, hogy végre el tudd fogadni, hogy nem teljesen én vok a hülye, ebben a játékban!
Ezekkel együtt is pofás az összkép és tényleg köröket ver a mostanság megjelentekre, de attól még ezek a hibák jelen vannak benne!