Megérkeztek a szkennek, szép sorban akkor lássuk is õket: GECKÓK RULEZ!
1....2.....3....4...5....6....7....8....9..
Bónusz Spoilerek: The Mystery Man - a Misztikus Ember bújkál a vécében.. Legjobban a geckók néznek ki, a játék többi grafikája elmehet szódát inni.
Párbeszédek akkor Öö.. Hogy is van ez??!:
Összes párbeszéd-opciót mutatják..Ha elbukunk egy Persuade-t, még akkor is mutatják a lehetõséget. Nincsenek negatív következményei, ha elbukod ezeket. [Akkor minek vannak egyáltalán ezek a Checkek??!] Feltehetõen azért, hogy megdobott Persuade-el le is játszódik az akció, míg elbukott Persuadevel nem. Tehát bárki láthatja, hogy ha bevesz egy Chemet, elolvas egy magazint vagy könyvet és eléggé feltápolódik a Skillje, akkor mire számíthat.
Fegyvertalálatok hátradobják az ellenséget.
.Az Obsidian fejlesztõk oszlatták az újságírói találgatások keltette pontatlanságokat. Dialogue skills: kétszintû, magas képességgel plusz szövegek jelennek meg a párbeszédek során. Area 51 bennlétérõl nincs megerõsített infó. Lesz hardcore mód, ahol vizet kell inni, lõszernek súlya van és a gyógyítás nem azonnali.
A történet három fél körül konvergál: New California Republic vs. Caesar's Legion vs. New Vegas residents. Nem vagyunk Vault-lakók, de egy olyan valaki adott egy Pip-Boyt. Vault suitról van egy screenshot. Új minigun-stílusú fegyver került be, valamint egy M4 kinézetû assault rifle. VATS-ban a kézifegyverek speckó mozgásokat kapnak, mint a golfütõ tököntalálata. A Hoover Dam mûködik és elektromossággal látja el a várost. Van egy misszió, szupermutánsok fogságából kell egy ghoult kiszabadítani, akit aztán felvehetünk a csapatba és egyszerû parancsokat meg cuccokat adhatunk neki.
Geckók visszatértek. Bunkó és intelligens szupermutánsokkal találkozunk, mint például az elit Nightkin. Általában a Fallout 3 módjára néznek ki - BooOOo! - és van egy 1950-es évekbeli frizurás szupermutáns maca is, aki a vezérük. Karakterkészítés egy vigour machine szerkezettel történik.
Van egy NCR bázis: McCarran Airport. A Caesar's Legion a Vegas Stripen herreg, míg a szupermutánsok a Black Mountainba fészkelõdtek be. Fremont és Primm városok várnak, amely utóbbiban toplessz revû vár. Párbeszédeink során például a high Explosives skill tulajdonosa robbanóanyagokról folytathat beszélgetést néhány erre alkalmas ponton.
Karmához került még egy Hírnév rendszer. Ugyanaz az engine, mint a Fallout 3-é. Kevesebb atombombát kapott Vegas, azért néz ki annyira érintetlenül. A Barter képességgel nemcsak boltban, hanem küldetések teljesítésekor kapott pénzmennyiségen is alkudozhatunk.
Sztori:
Sebesült futárként fekszünk és rohadunk lassan egy nem túl mély gödörben. Arra jön egy barátságos robot, Victor és kiás. Gazdája, Mitchell doki meggyógyít minket. Átmegyünk a Vigour teszten, amely elektronikus szalonjáték, karaktergenerálás és felsetupolja a SPECIAL-t. A Rorschach tesztek csak szórakozásnak kerültek be. Doki kezünkbe nyom egy Pip Boyt és elküldt a boltba tejet venni..
A Hoover Dam - Hoover Gát - és a Helios nevû naperõmû szolgáltatják a naftát, utóbbit Poseidon építette. Ezekbe harcoljuk be magunkat, onnan aztán arra irányítjuk az áramot, amerre kedvünk tartja. Heliost megtarthatjuk magunknak, ekkor brutál orbitális lézert hívhatunk be, Á'la Red Alert. A hírnév rendszer három csoport felé ápolt aktuális kapcsolatunkat mutatja: NCR, Ceasar's Legion és a helyi népek. Rengeteg kép várható egyelõre valószínûen szkennelt formában..