A héten megtartották a 25 év után újjáélesztett Forma-2 elsõ két tesztjét Snettortonban. Az FIA új utánpótlás-kategóriájában 24 egyforma, a Williams által tervezett, és 400 lõerõs Audi-motorok által hajtott autó mérkõzik meg egymással. A szerdai elsõ teszten még nem mértek idõt az angliai pályán, csütörtökön pedig a World Series by Renault-ból érkezõ Robert Wickens érte el a legjobb köridõt. A kanadait a Red Bull felfedezettje, de az õsszel egy F-1-es Ferrarit tesztelõ Mirko Bortolotti követte, majd Martin Brundle fia, Alex Brundle következett a sorban. A mezõnyben van még a GP2-bõl érkezõ Andy Soucek, a WSR-ben vitézkedõ Julien Jousse és Milos Pavlovic, az 1964-es világbajnok John Surtees fia, Henry Surtees, valamint Sébastien Buemi unokanõvére, Natacha Gachnang és számos más fiatal tehetség.
A versenyzõk pozitív benyomásokat szereztek az autóról. "Négy évet töltöttem a Forma-3-ban, egyet a Formula Renault 3.5-ben, kettõt pedig a GP2-ben, ezért hozzá vagyok szokva a hasonló autókhoz, a Williams JPH1 azonban meglepett" - ismerte el a spanyol Soucek. - "A leszorító erõ mértéke meghaladja a várakozásaimat, és még jobb lesz, amikor megkapjuk az új Avon abroncsokat. Könnyebb a többi autót szorosan követni, mint az F3-ban vagy a GP2-ben, mivel az aero-csomag kevesebbet veszít a hatékonyságából. Ez azt jelenti, hogy ha valakit követni tudsz, nagyok közel kerülhetsz hozzá, így biztos vagyok benne, hogy sok elõzést láthatunk az idén." A sorozat jellegzetessége, hogy mindössze 200 ezer fontba kerül végigversenyezni egy szezont, amely 8 pályán 16 futamból áll majd. A Forma-2-t a WTCC betétversenyeiként rendezik majd meg, és az Eurosport is közvetíti a futamokat. A idénynyitó május 30-31-én Valenciában lesz.