Elnézést kérek, ha terelésnek érezted, nem annak szántam. Ha valamire konkrét választ szeretnél, akkor tegyél fel konkrét kérdést, és válaszolok :)
Linuxnál nem az a support, hogy "besírok a hup-ra, oszt majcsak lesz valami". Van hivatalos support, persze pénzért (pl canonical). Amúgy meg ha fórumon érdeklõdsz, az ingyen van, és csak akkor küldenek el a fenébe, ha olyan kérdést teszel fel, ami az oldalon már 326szor meg van válaszolva részletesen, szájbarágósan. De szerintem az emberi hiba, hogy nem használod a keresõt, még itt SG-n is büntipont jár olyan topikért, amilyen már van.
Az MS support-os eset osztálytársam notijával volt, amin vista home premium volt elõtelepítve (ez a rejtett partíciós okosság). A movie makert használta, és az egyszer csak kifagyott, majd egy kis egérmozgatás után teljesen taccsra vágta a rendszert (kékhalálra). Indulás után jött az üzenet, hogy a rendszer súlyos hiba után állt helyre, bla-bla. Utána megint meg akarta nyitni a movimékert, de egybõl ez a hiba jött, megint fagyi. Erre nem tudtak választ adni, és jött az, hogy telepítse újra. Felrakta újra, és ment.