Az a terelés, hogy linux az igen kényelmes módon vagy csak a kernel, vagy az egész rendszer, mikor melyik hangzik jobban. Az is terelés, hogy rámutattam a kernel-hackerek igencsak bérbõl és fizetésbõl elõ módjára, erre te a többi alkalmazással jössz (ja, mert ott nyilván más az arány az ingyendolgozók javára, mi?)
MS support meg érdekes dolog, nekem eddig összesen 1x kellett velük beszélnem, bár eredetileg nem is járt volna a támogatás az OEM XP-hez. Nyomatékos telefonomra azért csak kaptam egy támogató-arcot, bár nyilván nem a vérprofi bandából, idõvel meg is lett a megoldás (kissé nyögvenyelõsen, de legalább nem újratelepítés). Én ezt az ingyenes kategóriába sorolom, felteszem a te haverod is ebbe futott bele, ráadásul hasonló szituban (OEM termék, amihez alapból nem az MS, hanem a forgalmazó nyújtja a supportot).