Az jó! Nem vagy tisztában a dolgokkal, mert még ahhoz is lusta voltál, hogy utánanézz, de én meg butaságokat írok. Köszike!
Pont azt írtam amúgy, hogy a PS3-nál valszeg nem elég olyan szinten ismerni a hw-t, mint a Box esetében. Az meg hogy egy projekt mikor kész, az nagyjából csak és kizárólag a fejlesztõkön múlik. Ha nincsenek kész dolgokkal, akkor gyakorlatilag kihagyják és ennyi. Nincs sehol kõbe vésve, hogy mennyire lehet hatékonyan programozni egy rendszert, és az hogy hat ki a kiadott programok számára adott idõ alatt. Lásd pl az Insomniacot, akik szinte félévenként adnak ki valami komolyabb anyagot más meg hosszú évekig el van 1-1 projekttel.
Ott van esetleg jelentõsége az egésznek, amikor párhuzamosan készül egy program több platformra és ugyan akkor akarják kiadni õket, de itt sincs leírva, hogy nem lehetnek eltérések. Sajna az a gyakorlat, hogy amit nem tudnak megvalósítani a PS3 verzióban határidõre, azt nem erõltetik, és cserébe viszont soxor semmit nem raknak a ebbe a változatba.
Ha nem az lett volna az alapkoncepció, hogy a cell-t is használják grafikára, akkor gondolom nem férne olyan sávszélességgel a fõ memoriához is a GPU.
Sok tekintetben az RSX amúgy nagyobb teljesítményre képes, mint a Xenos csak éppen úgy kell megírni a programot.
Monnyuk azt kifejthetnéd, hogy a memória mérete miért korlátozza le a másodpercenként megjeleníthetõ poligonok számát, mert ez kicsit újdonság volt. Ilyen szempontból a PS2 akkor meg feleannyi poligont tud megjeleníteni, mint a DC, mert annak asszem csak 4 MB videomemóriája volt?