még egy okosság: mi a fene ez a friss trend h a készítõk úgy gondolják, hogy a gép elõtt csõlátású idióták ülnek? esküszöm utóbbi években nem láttam olyan FPS-t ahol a látószög 75° felett volt - friss élményként itt a ritkarossz Turok, ahol a látószög 65°-ra van beállítva... szélesvásznú monitoron is. tanítsa már meg ezeknek az embereknek egy taliga kanos aprómajom h az ember látószöge bizony NEM 75°, sokkal inkább valahol a duplája körül. 4:3-as monitoron a 90° a kellemes, 16:10-nél már 100° alatt viccesen néz ki az egész. egyszerûen nem tudom felfogni melyik idióta mogyorónyi agyából pattant ki ez a csõlátás dolog, fõleg h régi FPS-eknél szinte mindig 90° volt már az alap látószög, és persze azt is meg lehetett növelni - Quake 3 kifejezetten kellemes volt 140-e FOV-al.