Igen sajnos csak a grafikával foglalkoznak pedig vannak olyan dolgok amiket csak egyszer kéne megcsinálni normálisan ami nem változik és csak a javitgatásokat kéne kiadni hozzá ahogy erösödnek a gépek ilyen a fizika és a hang, ez amivel a legkevésbé foglalkoznak.
A régiek tudták ezt igaz ott meg volt kötve a kezük igy olyan dolgokra mentek rá amik a "szar" grafika és hangok "8bit" ellenére is leköti az embereket.
Nézzétek csak meg a Falcon4 repülöszimulátort ha hardcore game-röl beszélünk akkor az az (valodi harcipiloták is "játszanak" vele). '98-as kiadásu de még mindig feljeszti a közösség.Miért, mert még most sem adott ki egy fejlesztö sem olyan játékot ahol dinamikus kampány van több 100 egység rajtad kivül harcol és tényleg háboru filingje van az egésznek, nem te vagy a központba.A repülö elektronikája megközelitöleg 80%-ban le van szimulálva.
Talán valakinek eszébe jut hogy nem a grafikával kéne lekötni az embereket és nem a 8-orás végigjátszásokkal.
Csak sajnos már minden a gyors haszonrol szol és nem a játékosok igényeinek a kielégitéséröl már senki nem veszi figyelembe mit kér a célközönség.