én azt úgy csináltam meg, hogy a jobb felsõ rácsos izénél tettem le a crawlert, legyártottam 5-6 titánt, kisértem a konvojt, és közbe nem lõttem semmit, csak mentem a konvojjal, ahogy bírtam (akkor a gép a titánokat lõtte, nem a kis kocsikat)... easy-n általában kettõ végigért a pályán, mire legyalulták a titánokat...közbe mindig gyártottam újakat, azok megint kísérték a konvojt, élõ céltáblaként, és így tovább, míg a megfelelõ mennyiség át nem jutott...
amúgy kábé úgy érzem, mint Tomargus..az a lényeg, hogy fosd az egységeket, mert ugyis bedarálják..az ellenséges crawlerek elíntézése meg egyenesen kínszenvedés...nem elég, hogy iszonyatosan bírja a gyepát és lõ is, mellé még gyártja izomból a gépeket is szüntelenül..int már mondtam, easy-n tolom, de így is vért izzadtam néha a lenyomásukkal...a "legnyerõbb" taktika még így is az volt, hogy 3-4 tank/titán lövi a crawlert, és 4-5 mérnök gyógyítja azt az egységet, amit éppen izomból lõ a crawler meg a körítés...persze ha épp átálltak a mérnökökre, akkor csókolom, végük volt, mint a botnak, gyárthattam le mindent újra, oszt folytatódott a dolog..
lényegesen jobban emlékeztet a dolog a dawn of war 1. részére, mint a régi cnc-kre, de abban legalább lehetett normális mennyiségû egységet legyártani..ami ebben van, az röhej... például ki a tököm fog bunkert építeni..crawler közelébe vagy fix helyekre tehetõ csak, ugyanúgy lefoglalják a beletett emberkék az egység-slotot, mintha mászkálnának, és nálam pikk-pakk szétkapta az ellen... meg hát az egységek spéci képességei...ott van a skorpió-tank..hasznos képesség, csak ha több ellenfél van, használhatatlan... mire mindet kijelölöd egyesével, addig tuti szétlõvik valamelyiket..a gép lehet jól tudja kezelni, de az embernek csak egy egér-mutatója van...ha meg ne adj isten 1 csapatban (kijelölésben) van más típusú egységekkel, akkor meg elég macerás kiaknázni a spéci képességét..
lehet, hogy magába megállná a helyét ez a játék, de hangulatban, játékstílusban semmiképpen sem méltó az elõdeihez