'tök mind1 egy idõs autó vételekor a márka, mindegyikbõl lehet jót is, rosszat is találni"
-öregbõl csak egyszerût szabad venni és vannak márkák amik felejtõsek pl. öreg alfa egyértelmûen
de simán kijelenthetõ hogy olasz v. amerikai autót nem szabad öregen venni mert addigra szarok
hogy miért ha akarod leírom azt is
német japán franciából is csak egyszerût,hiába fasza gép egy camry nagyvolvó 605 v. 7-es bmw 20 évesen már pénztemetõ
a ritka kisszériás autókat is kerülni kell
hidropneumatikus felfüggesztés felejtõs,tûgörgõs francia hátsó felfüggesztés rábaszás,fordok rozsdahalmok mind
természetesen létezik ellenpélda is lehet mindenbõl rozsdamentes agyonszervizelt példányt is találni
sõt aki pl. egy régi alfát v. amerikait vesz az se hülye,csak õ vállalja úgyis a következményeket és akkor egy ritka szép autója lesz
10 év felett a használtpiaci árak amúgy remekül mutatják mi mennyit ér,egy-két prémummárka kivételével,mert ott a presztizs nyomja még az árat,de létezik fordítva is pl. a régi swift ára a nagy kínálat és a közútálat miatt egyértelmûen nyomottabb mint a valós használati értéke
a népítélet egyébként a legjobb kiszûrni hogy mi kell nekünk,csak meg kell tanulni jól olvasni az ítéleteket igazából csak a negatív kritikákat kell olvasni és ott is csak a konkrétumokat
az összpontszámok is beszédesek
össze kell fésülni 4-5 ítéletet és mindjárt kirajzolódnak a tipushibák
autóvásárlás megint egy külön téma,mit hogy merre kell nézni az legalább annyira fontos mint elõre felkészülni a tipusokra