Szóval amit ír a jellemzésben érdemes elolvasni, lementünk hááát élõben tele karccal meg horpadással ami még nem a világvége, egyes kédergumik nem voltak meg, pl. beláttál az ajtóba az üveg mellett.
Alánézve küszöb szétrohadva több tenyérnyi helyen, fekete trutyival bekenve jól az egész csakúgy rá.
Beltér: képen fasza de vagy 10helyen kiégetett kárpit, szakadt ülés a beszállás helyén, órában 250ezer de a kettes persze furán áll.
Kérem indítsa be, motortetõ felnyit a tornyok aljánál a hegesztés mentén végig szanaszét rohadva egy csíkban, (egyik oldalon javítva volt a fekete szarral)
na mondom azott elég gáz már, de azért legalább milyen a motorja.
Beindít, hát mint az állat úgy nyomta a fehér/világoskék füstöt a dízel :D alapjáraton rendes ködösítés volt. kösziviszlát
Na ez már alapvetõen szebb állapotban van, az alja viszont rozsdásodik eléggé annak is, szintén bekenéses játék, ujjal leszedhetõ. itt ott ütött kopott de ennyi pénzért mást nem vár az ember-bár sok érte az irányár eléggé. Viszont ahogy odaértem a jobbelsõ kerék mögé, látom hogy eléggékiba*ottul felakadtak ott vele vagy énnemtudom, de 2-3tenyérnyi helyen behorpadva felfelé és rozsdaboglya módon szétmállva az egész történet. jobbelsõ ajtó csak belülrõl nyílt, lábtérben a kárpiton jól kitapintható volt az említett lyuk... be is volt ázva a szõnyeg.. motorteret fel sem nyitottuk, lehet hogy jó motorja van, óra szerint 309ezer nem tûnt pörgetettnek.