párásodásra általában a külsõ légbeszívás a jobb (nem pedig a belsõ keringetés), és lehetõség szerint jó erõsen a szélvédõre fójatni a levegõt. esetleg résnyire lehúzott ablakkal, persze h kint nem -400 fok van- azért vigyázni kell, meg ne fázz.
Itt Vectra B-re adnak tanácsokat párásodásra, de általánosítható: Autódoki
Nekem régi Swiftem van, az meg legendásan durván párásodik. Annál mondjuk nehéz kiokoskodni, hogy hogy csináljuk. A Vectrát ebbõl a szempontból nem tudom, milyen.
Ja, és az elõzõnek: a Vectra nem szar autó azért. Ismerõs nulla hozzáértéssel (értsd: nem tudta, hogy ha nem jár a motor, és zenét hallgat tartósan, akkor az szívja az akksiját) évek óta vígan hajtja az A-Vectráját...
A másikban sajnos nem tudok segíteni, dízelem még nem volt.