Nagyapámnak volt egy 1.8-as szívódízel Fiestája 1992-es évjárat 2000-ben vette meg 800 ezer forintért, és 2008-ig használta, nos kb 200 ezer km-t ment vele, és csak annyi gond volt, hogy a szervót kellett volna cserélni, de ki lett szerelve, meg olajcsere volt 20 ezer km-ként, váltóolaj cserérõl nem tudok,de tökéletesen tette a dolgát, kuplung már a kocsi éelte vége felé elkopott, felengedett kuplunggal gáz nélkül is elindult.. :)
Nos azért adta el, mivel a motor iszonyatosan rázta a kasztnit, esküszöm beültem mellé, alapjáraton kirázta az agyam a helyérõl ha az ülésnek hozzáért a fejem...
Szörnyen idegsítõ volt, meg hangos, meg lomha is, noha mikor 2000 ben elmentünk egy próbakörrre, és kifordultunk gyorsan a fõútra, még végigkapartatta az egyes gangot, 2008-ra már nem volt ereje, motorgenerál esedékes lett volna, de megutálta az autót, mivel a sok hozzá nem értõ szerelõ lehúzott róla több százezer ft-ot, adagoló csere, motortartóbak csere, stb, és semmivel sem lett jobb, csak kókler munka volt, akkor még nem értettem hozzá, most már tudom, hogy érdemes lett volna egy bontott motort venni, és kicserélgetni az alkatrészeket, de inkább eladta 200k-ért....
És vett egy ignist 1 millióért, amivel azóta sincs semmi gond.
Nos ezzel most enm a dízelt akarom fikázni, hisz 8 évet szinte hiba nélkül elment...És ha normálisan lett volan szervizelve minõségi alkatrészekbõl még most is meglenne...