Részben igazad van. Viszont azért a 130 ma hazánkban nem tötymörgésnek, hanem a megengedett legmagasabb sebességnek számít. ;)
Egyébként 90%-ban városban használom az Unót. Oda bõséggel megfelel.
A lakott területen kívüli megengedett 90-nél is tudnék vele gyorshajtani.
Autópályán a 130-hoz idõ kell, de véleményem szerint tartani vígan lehet vele, a vége valahol 145-150 körül lehet, nem próbáltam.
Egyébként biztonsági szempontból sem ajánlatos ilyen autóval nagy tempóval veretni.
A Vento azért nem egy kategóriával van feljebb az Unótól ezt lássuk be. Amire készült, arra megfelel, és második autóként ettõl nagyobbat nem is tudnánk most fenntartani. Persze a másik gépünk, a Swift II sem erõmû, de azért azzal már szépen el lehet lenni. Bár gondolom Te azt is gyengének tartod.
Node #427-ben leírtam egy pár gépet, ami azért már lép is (nem a Ladára gondolok).
Persze mit vár az ember olyan valakitõl akinek még a Babetta is feeling.
Más az értékrendem, többre tartok egy szép veteránt mint egy új, csili-vili 300-400 lovas szörnyet, és noha imádom a száguldást is, elsõsorban nem közútra való ez a fajta csapatás, továbbá bírságokra sem lenne sok pénzem. Ebbõl a szempontból is az Uno a megfelelõ nekem. A hajlam meglenne. :D
És itt jegyezném meg: a Golf II 1.3 az ezres Unónál is lomhább, gyengébb.