ha naponta mesz vele 50km-t meloba, akkor... egy evben meg legyen 20000(mert a munkan kivul elmesz mondjuk kirandulni, nyaralni, haverokkal diszkoba stb) oda boven benzines... amennyit pluszba rakoltenel egy dizelre, nem beszelve mondjuk egy dizelnel felmerulo sokkal dragabb szerelesi koltsegeket(attol fugg mennyire modern ugye... lehet turbo problema, adagolo... de ha mondjuk modern common-rail es bibi van, akkor az tenyleg horror)... ilyenkor mindig merlegelj es kicsit ulj le szamolni, hogy mondjuk tegyuk fel, neked kell egy 320as bömi! de ugye jon a kerdes, hogy "i" vagy "d"??? szamold ki mennyi kilometert mennel egy evben, szamolj hozza fogyasztas+tankolas kombot(mikor hozna be a dragabb dizel ugye)... es szamolj hozza mondjuk szervizkoltsegeket :) nem lesz 5 perc de megeri!
nekem egy dolog szimpi a tádékban... a fogyasztas (azonos loeron moncca) meg az alulrol jovo boseges nyomatek(->legkondi, tobb utas, csomagokat nem annyira erzed meg)...
amugy ram ne hallgass konkretan ha ajanlani kell, mert ugyis rabeszelnelek egy osszkerekes turbos benzinesre*(penztemeto rulez) :D