A Sony termékeinek nagy része kezdve a walkman-nel, meg a PS-sel, folytatva mondjuk a MiniDisccel, az SACD, az AIBO kutyával és bezárva a PS3-mal, meg a PSP Go-val egyszerûen ilyenek.
Tudod õk nem olyanok, hogy várnak a seggükön és nézik, hogy mibõl vesznek sokat az emberek, aztán amikor kiderül elkezdik gyártani, hogy telíccsék még a gagyi kínai piacot is.
Vagy pl. vesznek valakitõl egy az az egy szabadalmat aztán nagy dírreldúrral terméket csinálnak belõle, oszt annyi, csak ünnepeltetik magukat, hogy milyen faxagyerekek.
Szal folyamatosan fejlesztenek próbálkoznak, van ami bejön az újdonságok közül, van ami meg nem.
Mondjuk szerintem a PSP go ez utóbbi kategóriát fogja gyarapítani, sajnos. Már csak a horribilis ára miatt is.
Azonban ez is egyfajta stratégia. Az ár hozzá tartozik a termékhez. Sajnos a világ olyan, hogy az emberek jövedelmében hatalmas különbségek vannak. Másrészt a magasabb jövedelmûek általában igényesebbek is a termékekkel szemben innen az elitista vonal erõsítése. A Sony és minden cég új termékvonalat bevezetõ stratégiája a gazdagabbakat, vagy csak azokat akik adott termékre a technikai újdonság miatt hajlandóak többet áldozni célozza meg. Aztán amikor a termék viszonylag sikeresnek bizonyul jön belõle a volks-edísön, a slim, meg akármi.