Hát ennél ez sokkal összetettebb azért. Tudatalatt ponthogy látod a reklámot, még ha "ki is hagyod". A reklámnak nem az a célja hogy az arcodba nyomja a cuccot (legalábbis nem csak ez) hanem hogy tudatalatti vágyat keltsen benned, no meg hogy egyáltalán tudj a termékrõl. Ha nem lennének nem is tudnál egy-egy márkáról, amit Te is ugyanúgy megveszel mint mindenki más. Tehát fizikailag nem lehet átugrani a reklámokat a nyomtatott sajtóban.
Tény hogy annak a kora már leáldozott.
A hirdetést úgy értem, hogy az újságot megveszed, fizetsz érte, és ennek tetejében még telicseszik reklámmal ergo kap lóvét az elõfizetésbõl, meg sok milliót a hirdetésekbõl. Csak párhuzamot akartam vonni, hogy az online sajtó ingyenes, nincs elõfizetési díj csak a reklámokból élnek.
Ha nincs reklám, nincs online sajtó, nincs Index, nincs SG, nincs Prohardver és a többiek. Amik nekem kedvelt online újságaim. Hirdetõk csinálnak egy gyors közvéleménykutatást, ha kiderülhogy 80% adblockerrel nyomja és egy fillért sem fognak fizetni.
Nem akarok találgatni, de lehet pár éven belül megvalósul, hogy minden napi belépés pl 5 ft-ba kerül PayPal számláról. Vagyvalami hasonló