Olvass utána a reklámok mélyebb hatásának, hidd el nem ilyen egyszerû. Ha nézel tv-t akkor biztos vagyok benne, hogy láttál már reklámot is benne.
Fizikailag képtelenség, hogy ne hagyjon lenyomatot a tudatalattidban. Hiába szórod ki az agyadból, akkoris ottmarad. Attól még hatnak rád a reklámok, ha nem akarod. Pl ettél már chipset ugye? Láttad a reklámját is, nemhiszem el, hogy ne futott volna össze a szádban a nyál, a ropogós chips láttán. HA ez megtörtént, innentõl kezdve ha eszedbe jut hogy de ropogtatnál valamit,akkor a chipsre fogsz gondolni. Ha nem láttad volna soha a reklámot, sosem tudnál pl a Chio chipsrõl.
Vettél már valamit úgy, hogy tudtad hogy ez kell neked? Biztos vagyok benne. Mert láttad a reklámban valamikor valahol.Ha mérlegelsz hogy az jó neked vagy sem, tudatosan megveszed vagy sem, akkoris hatott rád a reklám.Mellesleg egyfajta érzetet is okoz, hogy amit pl tv-ben reklámoznak, az csak nem lehet szar. Pl melyik chipset vennéd a boltban? A Chiot, ami már ismert márka, vagy pl a "Tosz" nevût, amirõl életedben nem hallottál mert sehol nemvolt reklámja. Ízben pénzben ugyanolyan mindegyik. Persze a Tosz chips is lehet menõ, de ahhoz nagyon hosszú idõnek el kell telnie hogy a köztudatba belekerüljön.
Ettõl még te egy tudatos vásárló vagy, de akaratlanul is befolyásolnak a reklámok bármit is csinálsz. Ha nem akarod, ne hallgass rádiót, ne nézz TV-t sem.