Az a főállás melletti dolog a Kickstarter kampány előtt volt. Úgy rémlik 2 fő csinálta teljes munkaidőben, és barátok segédkeztek (főleg ex-Iron Loreosok) a szabadidejükben. Ez a KS-sel változott. A kb. 13 fő korrekt, a teljes létszám.
Épp, hogy nem sz*rják le mit gondolnak a vásárlók, hiszen nem nagy kiadó, belőlünk él.
A városépítős jövőre jön ki.
Volt más játék is ami pénzt és időt/energiát emésztett fel, de nem jutott el a megjelenésig.
Valóban meg lehet várni, amíg számodra megfelelő minőségű lesz.
Ahogy Zantai írta a postban, valóban sokat fordítottak arra, hogy a PC-s GD olyan legyen, amilyen.
A konzolost sem fogják magára hagyni. A dev kitet illetően várólistán vannak. Nyilván egy nagy kiadónak nem voltak ilyen gondjai, főleg ha kiemelt partnerek, stb. A Crate első konzol portja. Írták a fórumukon többször is, hogy a Microsoft részéről a certification rettentő sok időt vett igénybe. De megfelelt. Nyilván nagy kiadók esetében ez a folyamat gyorsabban megy végbe.
Amúgy nézd csak meg mondjuk az AAA piacot, a nagyhalak milyen hibákat követnek el évek óta... szinte nincs olyan játék, ami körül ne lenne gond megjelenéskor. Konzolról nem tudok nyilatkozni, ott lehet minden szép és jó.