Ez nem így mûködik. Bocsáss meg, de többet nem fogom leírni, olvass vissza a játékkal kapcsolatban.
Csak tájékoztatás jelleggel és tényleg nem vagyok elszállva magamtól, de úton útfélen azt hallom, hogy nálunk legalább foglalkoznak a vásárlói panaszokkal. Nem akarok cégneveket írogatni, de vannak igen nagy multik, akik még hazai telefonos ügyfélszolgálatot sem tartanak fent! Szóval ha mondani lehet valamit rám/ránk valamit azt biztos nem hogy közönyösen állok/állnánk az ilyen dolgokhoz. Mutass még egy supportos-t itt, aki rendszeresen tartja a kapcsolatot a játékosokkal!
Továbbá soha nem volt olyan, hogy nem segítettem senkinek se! Vagy így vagy úgy, de mindig próbáltam valamilyen megoldást találni!
A fórum az más tészta. Ott tény és való, hogy néha 1 hétig fel se nézek. Ennek viszont nem a közönyösség az oka! Egyébként a fórum beindításakor is megmondtuk, hogy ennek nem az a célja, hogy kiváltsa a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatot. Ahol egyébként már mûködik az amit te leírtál, hiszen van egy olyan rovat, hogy "Egyéb témák - Kérdések, problémák, észrevételek"
Na, szóval ezt a témát itt és most részemrõl lezártam, tehát bárkinek bármi gondja van nagyon szívesen segítek úgy, ahogy ezt tettem eddig is!
Semmi gond nincsen, vettem az adást, de én nem teljesen látom úgy a dolgot, ahogy azt te látod.