"A kettõbe sem volt jobb a történet, max annyiban hogy az jobban hasonlított egy mesére, ugye ott volt gyermekkor, ott volt a zenedoboz, Albion mesés világa ( ami most nagyon megváltozott hisz itt az ipari forradalom és a városiasodás ) stb stb... "
Tökéletes a meglátásod, pontosan ez a bajom a fõsztorival: nem elég "mesés" a kettõhöz képest... Szerintem egész egyszerûen nem hagytak elég idõt a fejlesztésre, minél hamarabb ki akarták adni az új részt (meglovagolva a kettõ sikerét), és ezáltal a játéknak kb. semelyik része sem lett eléggé átgondolva... A világkép tekintetében túl nagy ugrás ez a hirtelen ipari forradalom, jó lett volna valami cyberpunkosabb (kifejezetten valami hibrid technomágikus) átmenet elõtte, ami végül lett az szerintem nagyon kilóg a Fable világából, már-már túl földhözragadt...
A szentélybe meg annyira beleszerettek hogy a kedvéért beáldoztak mindent: nem azt mondom hogy nem lehet megszokni az új rendszert, nade ennyire mindent alárendelni kicsit túlzásnak tûnik.
A második rész (valóban súlyos problémának számító) "végtelen inventory" megoldására meg a dobjuk-el-az-egészet kicsit radikális (mondhatnám csúnya szóval hogy igénytelen) ötlet...
"Az üzletek vétele és a vagyon felhalmozás az akkor válik érdekessé miután király lettél, elõtte sok értelme nincs"
Na ja, ha az egész játékban nincs mire elkölteni a pénzt (tárgyak, fegyverek, ruhák és kaja hiányában) míg király nem leszel akkor valóban nincs sok értelme...
(Mondom, ezek a dolgok a kettõben olyan apró opcionális hangulati elemek voltak amik kedvéért érdemes volt az egész világot felderíteni, megtalálni pl. a vándor árúsokat, a spéci questadó ingatlanokat, stb...)
Na mindegy, végigviszem újra a kettõt és miután kiszórakoztam magam vele nekiesek megint a háromnak, és persze kíváncsian várom a negyedik részt (remélem abban már végre kicserélik az engine-t is).