Háát ezt sosem értettem, hogy valakinek miért számít az hogy történelmileg nem hû egy játék. 500 évet amugy sem élsz meg képtelen lennél kormányozni egy totális birodalmat, akkor meg mit akarsz ?
Ezek nem szimulátorok, a játékélmény fokozása végett sok dolog persze hogy torzítva kerül bele.
Egységek kinézete gagyi ? Hát ezt még nem is vettem észre :P , talán mert madártávlatból tolom..
Érted ez olyan mint egy film, pl. nézed az uj Spartacus sorozatot, iszonyat jo szerintem, nos ott is elég komoly ferdítések vannak.
Ez nem errõl szól, hanem a játékélményrõl a hangulatról.
Voltak kiemelkedõ legyõzhetetlen egységek szinte minden korban, de azok sem véletlen nem ugy kerültek bele és nem abban a formában..
De erre ott vannak a modok, ahol nincs semmiféle balance, millionyi bug stb..
de cserébe egy csöppet korhûbb a játék, ami még is köszönõ viszonyban sincs a valósággal.