Hhmm, a kiadónak ügyelnie kell arra is az AI "erõsségének" belövésekor, hogy azon országokban, ahol nagyrészt fizetnek is az általa kiadott játékért, ott felhasználók értelmi képességei (még - mert e téren azért mi is rohamléptekkel "fejlõdünk" ám...) gyakran satnyábbak a mienkénél (Hiába, a gazdaságunk gyorsabban "züllött" el, mint az oktatásunk...), tehát a "jó" AI gátolhatja az eladásokat is...
Az ETW-ban is olyanok a kezdõ felállások, hogy ha 2-3 szomszéd össze tud fogni 1 ellen - különösen az elsõ körökben - , akkor annak az egynek nem sok esélye marad a túlélésre. Ezt pl. nem teheti meg ellenünk az AI - teljes erõbedobással - , pedig biztos ez lenne az elsõ épkézláb ötlete...
Persze, azt én sem szeretem, ha az 1-1 egységes fosztogató-, vagy maradvány-seregeket a 4 egységes helyõrségem csak kézi vezérléssel tudja szétkergetni, mert "automatán" az AI erre (is) léptelen...
Nyugtassatok meg, hogy a hatalmas térképen, ebben a részben már nem kell majd az utolsó pixelt is átnézni fejlesztendõ épületek után, hanem visszatérhetünk a RTW-s, "egy lapon mindent elintézek a tartományban"-hoz. (Értékelem a fejlesztõk igyekezetét, hogy vmi újat hozzanak a játékba, de lehetõleg ne a játszhatóság rovására tegyék ezt.)