De nekem van egy sanda gyanúm, h maga a játék magja marad a régi, ergo a városok kinézete/elrendezése, lásd ATS, abba is raktak újabb épületeket/határátkelõt de maga a kinézet összességébe ugyanaz maradt. És az eddig képek is azt "bizonyítják", h bár lesznek kisebb nagyobb környezeti változások új fák, aljnövényzet, de egybe nézve a dolgot a mag az marad a régi, vagyis az ETS2-t nem a nulláról kezdték, hanem onnan ahol befejezték az ATS-t.
Persze ezzel nem akarom lebecsülni az eddigi munkát, csak valahol "csalódás", mert az ember az új grafika megnevezés alatt azt érti ideális esetben, h máshogy fog kinézni maga az egész játék, nem pedig azt, h a régi alapot csak újra textúrázzák, legalábbis sztem. Minden elismerésem az SCSé az új interior képek is frankók, de sajna látszik, h a város pl. ugyan az lesz mint eddig is volt, az utcák, keresztezõdések, stb. Szal értitek...
Biztos lesznek benne kis egysávos utak, de már most lehet tudni, h az, h fog kinézni, hisz GTS/ATS-be is vannak már, és nincs az, h az ember fantáziál, h milyen élethûre csinálják meg az utakat ill. azok textúráit, mert már most látni, h azok nem nagyon fognak változni. Bár lehet, h még változhat a dolog, de ez sztem azért már feltûnt volna 1-2 képen.
Én pl. nagyon várok már egy olyan képet, ahol végre látszódna, h igen tényleg benne lesz a játékban a dinamikus árnyékolás, és nem csak a kamionoknak, hanem minden tereptárgynak (villanyoszlop, korlát, hidak, épületek, stb.), mert ez sztem óriásit dobna a realisztikusságon!
Csak nézzünk meg egy 3DS Max rendert, amin látszódnak az árnyékok egy kamionon, teljesen más kinézete van úgy neki, mint magába a játékba. Szal én ebbe bízok, h ezt beleteszik az SCS-es srácok.
Bár most, h belegondolok, a lengyel oldalon olvasott kommentek közt nem olvastam senkinél ezt, h hiányolná vki is ezt az árnyék dolgot.
Tényleg, nem tud vki véletlenül lengyelül, az igazán beírhatná nekik, h ezt ki ne hagyják már a játékból!!