Ezekkel a dolgokkal csak egy baj van, még pedig a megvalósításhoz szükséges alaptõke! Szinte biztos vagyok benne, ha egy akkora cég lenne az SCS mint akik a Sec.Live/WOW-ot üzemeltetik biztos, h sokkal nagyobb dolgokban gondolkodnának mint most. És ezt kellene megérteni mkinek, h követelni azt könnyû, de mint a mondás is mondja, "addig nyújtózkodj amíg a takaród ér"! Ha nincs pénz netes multi üzemeltetésre akkor nem is fognak belekezdeni a fejlesztésbe, ennyi...
A másik, h itt elég sokan azt róják fel az SCS-nek, h legyen nagyobb parkoló, több ez, több az, nagyobb, szebb, részletesebb térkép, de erre csak azt tudom mondani, h konzol megnyit és beír, h edit germany (GTS esetében).
Minden adott hozzá, h olyan térképed legyen a játékhoz amilyet csak szeretnél, az SCS hozzáférhetõvé tett mindent ehhez, és az a legnagyobb varázsa a játékaiknak, h a felhasználok kényük-kedvük szerint alakítgathatják a játékot, kezdve a kamionok, trailereken át a térképig. Az egy dolog, h némi IQ, kitartás és tanulás kell mind ehhez, de vmit vmiért. Már így is rengeteg mindent megcsináltak a játékhoz és folyamatosan bõvül csak a lista, mindig egy picivel több lesz benne, lásd. pl. csak a fülke függönyt. Régen ez egyik modellben sem volt, vki elkezdte, ma meg már szinte alap, h beleteszik a modderek. A térképekbe is kerülnek be saját modellek, stb. szal ezeknek köszönhetõ, h nem lankad a játék iránti érdeklõdés és kitart addig amíg kijönnek az újabb részek, jelen esetben majd az ETS2. Ami sztem azért egy újabb mérföld kõ lesz ebben a sorozatban, mert azért az tisztán látszik, h az ETS óta sokat változott a játék az ATS-ig bezárólag!
Pl. itt egy kép ATS-bõl, amit most találtam és egybõl megtetszett:
Egyre szebb lesz a játék, és ha abból indulok ki, h ha jól tudom dolgoznak a dinamikus árnyékoláson az ETS2-ben, akkor egész élethû játék lesz, a fizika javításáról tett ígéretekrõl meg már nem is beszélve. A térkép is nagyobb lesz ha jól tudom, szal van mire várni!