Nekem Fiat Uno 1.0 i.e. volt az elsõ, maga az ezres motor elnyûhetetlen, óra szerint nekem 200 ezer volt kis híján benne már. Viszont az elektronyos része (és itt az injektort is értve) az kényesebb, nekem ez õrült magas fogyasztásban nyilvánult meg.
Amúgy rendszeresen 5-en jártunk vele, egyszer 6-an, szóval el lehet benne férni, méretben kb. a Marutival egy kategória. Nem hagyott ott sehol, csak szívatott néha, de kifogtam. Másnak tökéletesen üzemel.
A 45 lovas motor a 755 kilós kasznit szépen vitte, 130 volt a max. vele, de még persze ment volna...de minek kínozni.
Utána jól jártam, a második autóm egy 1.3-as Swift '94-bõl. Igen, talán a legpapírabb karosszériával.
Városban 6-6,1-et eszik, vegyesben pedig 5,7-5,8 volt a legutóbbi, ez nekem tökéletes, és pár decit még lehet faragni. Az Uno a vége felé 13-at falt. A Swiftben van most óra szerint 128 ezer óra szerint, szervizkönyve 2003-ig vezetve, akkor 78 ezer volt, tehát még igaz is lehet akár (erre utal az olaj állaga is, és hogy nem is eszik belõle).
Az Unóm tele volt extrával a maga kategóriájában, ebben meg központi zár + riasztó aztán annyi, de ma hazánkban ettõl olcsóbban fenntartható autót nem sokat tudnék sorolni.